fredag, december 08, 2006

Sjukskriven


Bloggen är sjukskriven.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, nej allt är inte lugnare skit jobbig morgon han ringde ville ha bebis jag sa visst om du lämnar neg prov så hämta henne, skrik och gap om vilken f---a jag är bla bla är jätte ledsenallt jag vill är att det ska bli bra för mitt barn, så svårt att vara stark inget stöd från soc heller ringde dom för att få snabb beslut om UP men det gick inte så jag kämpar i mot vind, och K säger han skall komma hit och slå yxa i dörren. Hoppas du har det bättre och fått lite sinnesro.Tack för att du bryr dig det värmer mitt trasiga hjärta. Kramar om dig stort.

Anonym sa...

det inlägget var från mig nadine fick ej med det. Kram igen

Anonym sa...

Ser du hur ni dansar? Om varandra, i varandra, nära och långt bort. Ni kan turerna, behöver inte öva, stegen sitter i ryggraden. Det går lätt och ni följer varandra.

Ingen av er behöver någon inbjudan. Det går automatiskt. Och snabbt får ni upp tempot. Virvlar med.

Och sen besvikelsen. När ingen orkar längre. När dansen stannar av. Besvikelsen över att det inte den här blev annorlunda. Besvikelsen över att inte vara starkare. Besvikelsen över att inte ha kommit längre.

Men tro mig, du kan de nya stegen. De sitter bara inte i ryggmärgen ännu. Du övar dem, tränar och tränar och en dag dansar i alla fall du en annan dans.

värme och kram
a.

PS. Tror att du förstår vad jag menar - om inte "let me know".

Anonym sa...

Hej nej har inte ringt idag orkade inte, men ringde däremot soc för att se om mina möjligheter att få sån där anhörig bahandling du pratade om, hon jag pratade med lät rätt vettig, hon skulle kolla mina möjligheter att få det men en försvårande omständighet var att jag inte!!! har socialbidra utan är självförsörjande så hon visste ej om de skulle bevilja mig när jag ju då har mina egna pengar. Men vi får väl se det lät ändå lite hoppfullt. Så tack för tipset och tack igen för dina fina ord till mig de värmer (som du redan vet mitt hjärta mycket) Kram nadine

Anonym sa...

Tänker på dig och hoppas du finner lite sinnesro.

Jag har stängt av känslorna ett tag men igår var jag tvungen att ta tjuren vid hornen och konfrontera dem... Ja visst mycket har med M att göra men mest är det nog mina egna gamla mönster som kommer tillbaka. Det är inte lätt att hitta rätt ibland.

Massor av värme och kram
a.

Anonym sa...

Hoppas en kryapådej-kram hjälper lite grann. Hoppas du också får en lugn jul.
Kram