torsdag, december 07, 2006

Prolog: Jag skrev en kärleksförklaring till M, eftersom jag kände att han visade mig sån respekt och lät mig vara ifred. I natt kom svaret på den, (efter ett sms där M berättar om hur stark han är).

Jag ändrar en del namn och ord i återgivandet, så det inte kan härledas, texten är alltså redigerad av mig, med det viktigaste kontentan kvar.

"Jag måste tyvärr sms dig, är ju orolig som f-n för dig, i motsats till dej älskar jag dig, när du inte ens bemödade dig att smsa ett ord bad jag xXx gå in på din blogg, för att kolla om du var sjuk, det är jobbigt när man älskar någon eftersom du inte vet, där skriver du att att nu kunde du skriva, när jag är långt borta och inte kunde skada dig, FY FAAAN, hur kunde du skriva så! Hur kunde du lura mig så, har aldrig skadat dig, men du har gjort fleratusen ggr mer illa med din misstänksamhet, fått mig att ta bens (benzo , min anm), pga det, jag har alltid hållt dig bakom ryggen för att inte göra dig ledsen. Varför säger du att du är värd nått BÄTTRE än mig, tycker du att du är så bra är du pinsam. OCH HUR KAN DU GÖRA SLUT I EN BLOGG, vad lessen jag blev när xXx sa det, efter 2 år kan du inte träffa och prataRING." klockan 1:15 (min anm)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här var ju inte lika fint som det andra,jag vet att jag mår dåligt av att Jeanette tar avstånd från mej,hon säger att jag "hotar"att ta livet av mej,sådan är inte jag,hon har också fått mej förstå att jag är jobbig så jag funderar mycket i dom banorna att det är ju faktiskt en kärlekshandling till dom jag bryr mej om,men av ett eller annat skäl inte gillar den ena biten av mej,det har ju du också bett mej Jeanette,klarar jag inte att bli en bra kille för dej så kommer du slippa mej ändå (skönt va,jag är bara till besvär)Kommer lämna ett brv til alla jag bryr mej om så ni förstår att jag känner det hopplöst att fortsätta här på jorden

Anonym sa...

Ps Ska inte söka upp dej eller nått du inte vill,hoppas det du skrev var sant,att du ser något fint hos mej och att du älskar mej och vill ha mej drogfri och fin.