söndag, januari 22, 2006

Svek


M verkar tro att allting ordnar sig. Allting blir bra, om han mailar och chattar med någon ifrån -vetvad?-, som han skriver i sitt mail idag. Innan han läste min blogg vill säga, där han förstod att jag faktiskt blev ledsen över hans snedsteg med I från MP. Han menade ju inget, han har inga vänner. Därför letar sina kamrater på MP -detjtingsajt-, vad tror han egentligen, att jag har IQ som en myra?

För mig är klivet så stort, som jag räknar det som gigantiskt. Inte ens när han själv raggat kompisar :ironi:, på MP, så kan jag skjunka så lågt som han. Det går inte!

Min kropp har vetat, den har kännt att jag inte vet vad M gör när han umgås med Ms Ro, jag har förstått genom andra gånger. Tex den gången när P kom in på M:s msn, och sa att hon gärna ville han skulle ringa senare på kvällen. Jag har kännt, att något inte stämmer, att han inte vet vad han gör när han benzar. Och ändå förnekar han.

Han berättade om kvinnan han träffade före mig på MP, hon blev också sårad av honom, hon fick lösen till hans nick där, och kunde efter ett tag läsa att M tänkte bjuda någon annan kvinna på middag. Hon lämnade direkt! Det gjorde inte jag !!! Jag stannade och lyssnade på M:s lögner. Och nu är ju allting förstört. På något sätt förstår jag att M haft stor kärlek till mig, jag har kännt det i hans händer, och i hans ögon. Men nu raseras ju allt av att han kryddat sin kärlek med lögner, bedrägeri.

För mig blir det så smärtsamt. På något sätt har jag anat, länge att jag inte kunnat lita på M. Och jag har frågat hur ska jag kunna lita på dig igen? det har inte M haft svar på.

Jag har inte heller något svar på det ...... !!!??

1 kommentar:

Solprinsessan Anna sa...

Försök ta de steg du själv vill. Välj det du vill tro på: För vad annat kan vi göra? Det som skapar en känsla är det vi kan gå på. Stanna. Andas. Ta hand om dig. Bara dig. Tänd ljus. Ta ett bad. Gör det du tycker om.

Värme, kramar och omtanke till dig
a.