onsdag, februari 22, 2006








M har inte så bra koll på telefonen när han är flöddrig. Då kommer alla möjliga suspekta sms ifrån honom. Först försökte han skuldtrippa mig för att jag var inne på MP, och därmed var hans utväg öppen. Leta upp en ny på msn som ska ringa honom.
Då M vill verka manlig och stark, rimmar det dåligt med att han inte har något arbete. Därför brukar han ljuga om det, liksom han gjorde sist till I på MP som han pratade sist med och skulle ut och fika med. Nu har han återigen hittat någon som måste tro att han har ett arbete. Jag skulle uppskatta att M hädanefter endast sms sina nya tjejer, och inte mig också. Vill inte bli inblandad i M och hans affärer med andra kvinnor. Börja tröttna på det, och det gör mig så jävla förbannad.

Han var ledsen för oss förstås. Det är därför M pratar med andra kvinnor på MP, förstås. För att jag är så taskig emot honom när han tagit tabletter och inte vill prata med honom, då raggar han kvinnor på MP.

Nu var han så klyftig så han skuldtrippa mig för att jag har 3 killar jag pratar sex med, för att få någon att prata med själv på MP.

Han skrev just ett sms, lite fel va M? *hihi*.

" JAGeRing mig på jobbet." 22/2 kl 17:56.
Jag skicka tillbaka.

"Skicka fel eller?! Vem ska ringa dig på jobbet?" 22/2 kl 17:57.

För att förtydliga så har M inget jobb, han har förutom 3 veckor i somras, bara haft skyddad anställning i kommunen innan. Så det här måste ha blivit för många benz för honom just nu.


Tycker synd om både M och hans nya kvinnor, på MP. Han har redan avverkat en del därinne, kvinnan före mig blev också lurad av M. Sånt borde fått mig att dra öronen åt mig, men kärleken är blind, iallafall de första 3 månaderna.

Inga kommentarer: