onsdag, februari 07, 2007

Flytt

Bloggen har flyttat, hänvisning saknas. Texten jag lämnar kvar är, snodd ifrån Jenny.

- Du har rätt att bedöma vad som är rätt och riktigt för dig
- Du har rätt att inte ständigt be om ursäkt för ditt beteende
- Du har rätt att inte alltid hitta lösningar på andra människors problem
- Du har rätt att ändra dina åsikter
- Du har rätt att begå misstag
- Du har rätt att säga "jag vet inte"
- Du har rätt att säga "det bryr jag mig inte om"
- Du har rätt att säga nej, utan att känna skuld

Källa: okänd

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar till dig!!!

Anonym sa...

Svinig du är-varför säga break ock mena nått annat

Anonym sa...

Lycka till med vad det nu är som är på G :-)

Anonym sa...

Jag tänker på dig! Själv är allt som vanligt. Metadon för tillfället. Min man alltså. Olagligt och dyrt. Hör gärna av dig på min bloggsida när du kan. Vill veta vad som händer... Önskar dig all styrka i världen. Du är underbar och stark, om du själv vill! //H

Mandy sa...

Hej! Jag hittade precis din blogg sida! Har du slutat skriva eller har du någon annan?

/Amanda

http://osynligafasaden.blogg.se sa...

Lever i en känslomässig berg och dal bana i dagsläget och gråter för minsta lilla, vissa av dina inlägg berör migså..Nu ska jag fortsätta läsa, kram