onsdag, oktober 25, 2006

mystic

Har inte träffat M på nästan en månad, ja mer än en månad. Det känns som jag försöker hålla honom ifrån mig, för att jag orkar inte bli sårad en gång till. M ska gå på möten, och jag förstår hans rädsla att gå dit.

Känner mig ledsen för att M och jag på något sätt inte har samma mål, utan svävar runt i den här karusellen.

Jag hann inte iväg på möte idag heller, måste försöka gå. I måndags Maria Ungdom, för sonen skulle ta pissprov, och igår jobba över och idag också. I morgon möte i skolan om sonen. Jag hinner inte med mina andliga behov. Jag känner det, för jag känner mig sorgsen, och jag behöver få känna tacksamheten jag får ifrån möten., Jag har iallafall en andlig bok vid sängen, börjat läsa iallafall. Dalai Lamas meditationens nivåer.

Tara kom fyll mig med din kraft igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett steg i taget.
Andas.
Låt luften fylla dina lungor.
Ett djupt andetag, en mikropaus, en stund som bara är din.
En stund som kanske kan fylla dig med en smula kraft.

Kram
a.

Anonym sa...

Om M gar pa sina moten...vart gar du da? Med din smarta o ditt medberoende. Du maste jobba med ditt medberoende och komma ur fallan. Du fortjanar mer, du behover inte massa drama i ditt liv, ett hjarta som standigt rusar och somnlosa natter. Bryt med M. Ta hand om dina pojkar och dig sjalv!

Anonym sa...

Kom ihåg att det här är bara ena sidans syn på det hela,Stina du känner inte oss så jag ber att du ska få lära dej att inte döma på förhand el i hörsägen..Tack Gud

Anonym sa...

Vännen,
jag är här och du kan alltid, alltid maila mig. Och M är hos mig, vi komplicerar inte varandra och jag vet att valen han gör bara är hans. Ingen oro stiger upp i mig, ingen besatthet utan bara det lugn som han av någon anledning fyller mig med. Jag har kvar mitt utrymme, den plats jag behöver för att må bra.

Jag mår bra, riktigt bra men det har bara med mig och min egen kraft att göra. Hoppas att du hittat din kraft, att du fått möjlighet att andas, vila och ta hand om DIG.

Värme och kramar
a.