lördag, februari 04, 2006

Nallen


Jag kramar min lilla nalle nu, istället på kvällarna. Brukar låtsas att nallen är jag som liten, och klappa på kinden och säga "Du är ok, du är fin precis som du är". Och faktiskt känner jag mig lite ok, när jag tar nallens labb och klappar min egen kind. Förunderligt ... !!


Ska se på My little Eye på 5:an nu. TV har visat sig vara en bättre vän än jag trodde. Jag har oftast blivit rastlös när jag suttit framför den förut. Nu förmedlar den lugn och ro.

Jag ringde M igår, och berättade att jag tyckte vi hade så fint samtal i fredags morse. Är så glad att jag lyckades vända det där misstänkartänket, till en annan känsla. Av att allting var gott och bra just då.

Katastroftankar vik hädan, idag är jag lugn och jag älskar M, och jag har ingen aning om han tagit eller inte. Och kommer inte lägga någon energi på att ens tänka på det.

Förutom TV:n så är min passion det här. Jag gillar Linn och Jessica bäst. Malin får jag öva tålamod på ... !

Inga kommentarer: